1. Creditori de pe Internet au constatat că rata dobânzii este un argument slab pentru a fi deasupra competentei.
Rata dobânzii a fost pana nu de mult singurul instrument sau argument pentru a concursa în piata crediturilor unde accesul era restricționat, pe vremuri. Dar revoluția digitală și internetul au deschis porțile catre mult mai multi consumatori, care ofera beneficii personale pentru debitor.
Și debitori au fost dispuși să plătească mai mult pentru împrumuturile lor pentru a obține aceste noi beneficii mari era digitală: viteză, facilitate de selecție mult mai mare, nu se cere aproape nici o garanție, deschis 24/7, nu este nevoie să se deplaseze de la domiciliu!
Un împrumut trebuie să fie un brand ca orice brand. Trebuie să ofere caracteristici, care răspund nevoilor debitorului. Atat nevoilor emoționale cat și celor raționale.
2. Creditorul insistă, că serviciile de împrumut sunt Deschise 24 ore zilnic și poate fi manevrat cu dispozitive inteligente.
Internetul și Revoluția digitală a predat consumatorilor noile avansuri, ca să se ocupe de lucrurile de la sine. Și oamenii iubesc sincer acest lucru, deoarece acum ei au mai multe opțiuni, mai multe oferte pentru a compara și se simt, cum se gestionează propria lor vieța de la sine. Nu se mai simt manipulati de către instituțiile fără chip.
Popularitatea dispozitivelor inteligente este în creștere, ceea ce înseamnă mai multe aplicații și servicii pentru beneficiari. Creditele de pe internet trebuie să fie deschise 24/7 și accesate prin dispozitive inteligente de la orice loc.
3. Imprumutatul vrea să fie o parte din lumea socială Noua - Fiind individual și social, în același timp!
În lumea digitală debitorii doresc să se ocupe de împrumut de la sine în Internet. Pot compara împrumuturi, selecta împrumutul pe care il doresc și se ocupă de toate mesajele cu creditorul cu ajutorul internetului și dispozitivelor inteligente.
Acest lucru înseamnă in toate aspectele o flexibilitate mare și o libertate de a alege. Consumatorul poate aplica și pentru a obține împrumutul în timpul procesului de cumpărături în timp ce așteaptă în magazin, pentru că el sa poata folosi un împrumut, care poatedepozita bani în contul său, chiar și în 15 minute.
Asa ca marea majoritate a debitorilor au nevoie sa aparțina societății Internet, pentru a spune ceea ce au ales și să fie Individul, în același timp. Acest lucru nu a fost posibil în "epoca de pre-digitală", în cazul în care rata dobânzii a fost singurul factor de selecție.
În cazul în care titlul susține, că împrumutatul poate obține o gama largă de beneficii din împrumuturile de internet, este de 100% adevărat. Vechile bănci au transferat să fie un angrosisti de împrumut, care concurează de la popularitatea de creditori digitali cu rata dobânzii!
Putem vedea cu ușurință, că cel mai mare beneficiu, pe care împrumuturile mici pe internet este, că ele reprezintă o nouă eră digitală. Acest lucru este foarte important, pentru că numărul de consumatori, care doresc să uite băncile vechi și serviciile lor reci și lente, este mare și în creștere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu